ימי כיף וגיבוש

הצעות מיוחדות ובלעדיות

השילוב המנצח בירושלים - סיור סגווי וסיור קולינרי בשוק מחנה יהודה

סיור סגווי במסלול הטיילות בארמון הנציב - המסלול הבטוח והיפה ביותר בירושלים

סיור סגווי מודרך במסלול שלוש הטיילות של ארמון הנציב הינו שילוב מנצח של חווית ריחוף, אוויר הרים צלול, ריחות אורנים והסברים מרתקים על נופיה הנוסטלגיים של ירושלים, משך הטיול כשעתיים, אורך המסלול 8 ק"מ.

במסלול נעצור בשתי תצפיות עם נוף עוצר נשימה, כרבע שעה בכל תצפית, תצפית אחת לעבר העיר העתיקה וחלק מהעיר החדשה: החומות, הר הבית, הרובע היהודי, נחל הקדרון, הר הזיתים, הר הצופים ואתרים רבים נוספים.

התצפית השניה: נוף מדבר יהודה, ים המלח, הרי מואב והפתעה (הר העזאזל) וגם שכונה יהודית ערבית מעורבת.

המסלול עובר דרך טיילת שרובר, טיילת האז וטיילת גולדמן, בור אמת המים הקדומה של ירושלים, ארמון הנציב הבריטי, יער השלום, וגן הסובלנות. המסלול מתחיל ומסתיים באותה נקודה.

טיול קולינרי בשוק מחנה יהודה - מסע חושים אל תוך סמטאות שוק  מחנה יהודה ושכונת נחלאות.

פולי השף, ירושלמי ותיק, חיי ונושם את העיר ומחובר להוויה הירושלמית בהיכרות עם האנשים, המקומות, הטעמים, המראות והריחות.

במהלך הסיור נבקר ונטעם ממיטב המסעדות, דוכנים וחנויות ממגוון עדות ישראל. הפעילות מתוזמנת עם בעלי המסעדות, כשמגיעים למקום מיד מגישים לנו את האוכל מבלי לחכות.
היחודיות של הסיור, באה מתחום הקולינרי, זהו סיור VIP מושקע שאין שני לא. בזמן שאתם טועמים, פולי מדגים פיסול ועיצוב בירקות ובפירות.

פולי יפגיש אתכם עם דמויות ותיקות מהווי השוק , הסיור מלווה בהרבה הומור וצחוק. הסיפורים מהעבר וההווה הם שילוב של ידע נרחב עם הרבה חוש הומור ואהבה. סיור בשוק מחנה יהודה זו חוויה מיוחדת לאנשים שאוהבים לטייל, אוהבים ריחות וטעמים, סיפורים פיקנטים וחוש הומור.

משך הסיור כשעתיים וחצי
סיור חוויתי עם שף מקצועי - חבר באיגוד השפים הארצי והעולמי.

משך הפעילויות כולל נסיעות בין הפעילויות: 5 -4.5 שעות.

למחירים מיוחדים לקבוצות וימי גיבוש לחץ כאן