הסגווי (Segway) בעיצובו פורץ הדרך והמהפכני של דין קיימן יועד לעשות מהפכה אדירה בתחום התחבורה בכלל והתחבורה האישית בפרט. המציאות הייתה מורכבת יותר וכפי שכולנו יודעים כמעט אי אפשר לראות את הכלים המדהימים והחדשניים הללו על הכבישים בישראל ובעולם. אך בתחום אחד הכלי הדו גלגלי ובעל ההנעה הייחודית בעזרת תנועות הגוף וחיישנים מתקדמים בהחלט יצר מהפכה – תחום התיירות העירונית. סיורי סגווי בערים הם להיט אדיר בכל העולם וזוהי באמת דרך מופלאה לחוות עיר, שילוב מרכיבים היוצר מכלול שהוא לא פחות ממושלם!


הנסיעה על כלי סגוואי הינה מהירה וזורמת בצורה שפשוט אי אפשר לתאר במילים, אך למרות זאת ההרגשה בטוחה ויציבה מאוד ובהחלט לא מהירה  מדי. הנסיעה עצמה מבוצעת לא בעזרת אמצעים מוכרים אלא באמצעות הטיית הגוף לכיוונים שונים על מנת לנוע קדימה או אחורה, ימינה או שמאלה. בעזרת מערכת חיישנים וג'יירוסקופים מתקדמת הכלי נשאר יציב ונוח בכל עת של סיורי סגווי. אנו מציעים סיורי סגווי בירושלים כבר מעל 4 שנים ומאחורינו אינספור סיורים מוצלחים. אנו בהחלט מאמינים כי ירושלים היא עיר מושלמת עבור הסגווי ועיר מיוחדת במינה בכל היבט אחר.


בחירה מושלמת לארגונים ופרטיים


סיורי סגווי  מהווים בחירה אידיאלית עבור חברות וארגונים המבקשים לארגן ימי כיף וגיבוש לעובדים, דרך נהדרת לחוויה משותפת ומהנה של הצוות. כמו כן, סיורי סגוואי מתאימים מאוד לצורה חדשנית ומקורית לראות את ירושלים – לקבוצות חברים, למשפחות, סיורים רומנטיים קסומים וכן הלאה.


אפשרויות סיורים בירושלים


סגוואי הינו כלי המתאים מאוד למדרכות, רחובות ומגוון משטחים עירוניים, תוכלו לנווט איתו בקלות במסגרת הסיורים, לצד הולכי רגל ובביטחון מלא לאחר ההדרכה הבסיסית המהווה חלק הכרחי בכל סיור. חברת סגווי ירושלים מציעה סיורי סגווי מגוונים וכאמור לכל סוג לקוח. צוות החברה בחן את האטרקציות בעיר ואת האזורים שבהם סיורי סגווי בירושלים יספקו את הערך המוסף הגדול ביותר של שיטת תיירות ייחודית זו, כאשר אלו דוגמאות לסיורים מרהיבים אפשריים:

  • מסלול פנורמי: מסלול ארוך כשעתיים, ובאחד האתרים היפים ביותר בירושלים המאפשרים לחוות את העיר המגוונת הזו ולשמוע הסברים מרתקים אודותיה. המסלול הפנורמי נפרס על פני 8 ק"מ של טיילת ארמון הנציב – חיבור של 33 טיילות. המסלול כולל נסיעה מהנה ופסטורלית על הסגווי, תצפיות על העיר ואתרי הטבע שמסביבה, הסברים מרתקים ומותאמים לקבוצה על ירושלים וחוויה מיוחדת במינה באופן כללי. ניתן לשלב עם סיור מודרך ועשיר בשוק מחנה יהודה.
  • סיורי סגוואי בירושלים העתיקה: סיורי סגווי מיוחדים ומהפכניים בעיר העתיקה המרתקת, המסלול יוצא ארבע פעמים ביום ואורכו שעה וחצי. ניתן להירשם כקבוצה מלאה או כיחידים על בסיס מקום פנוי. רחפו לכם בסמטאות ובאתרים המיוחדים של העיר העתיקה, הסברים מרתקים וצבעוניים מפי מדריכים מקצועיים. סיור בירושלים ברמה אחרת ובצורה שלא תשכחו!


בנוסף החברה מציעה לחברות וארגונים לארגן סיורי סגווי בירושלים הכוללים גם קבלת פנים, כיבוד ושאר אפשרויות התאמה אישית ותוספות מיוחדות.


אטרקציות וטיפים


ירושלים היא עיר מיוחדת במינה, קדושה לשלוש דתות, כוללת היסטוריה מרתקת והווה שאינו פחות מרתק, היקף האטרקציות התיירותיות בעיר עצום וכולל מגוון מדהים לכל הדעות. בין האטרקציות, שרבות מהן תוכלו לראות ולחוות במסגרת סיורי סגווי, ניתן לציין את הרובע היהודי בעיר העתיקה, הכותל כמובן, הכנסת, שוק מחנה יהודה, אזור נחלאות המתחדש, מוזיאון ישראל, משכנות שאננים וימין משה, טיול לאורך טיילת ארמון הנציב ועוד שפע אדיר.


מבחינת טיפים לסיורי סגוואי בירושלים, חשוב לבוא פתוחים ולא לחשוש – זהו כלי בטיחותי, קל לשימוש וחווייתי בצורה שלא תיאמן. הזמינו מראש על מנת לשריין מיקום בסיורים ודברו איתנו על מנת לקבל את כל הפרטים ועבור תוספות מותאמות אישית במסלולים ובשירות.