הסגווי הוא ללא ספק כלי תחבורה אישי מהפכני וחדשני במיוחד, הכלי הדו גלגלי הזה מציע חווית נסיעה שאין כמוה ושחייבים לחוות כדי להבין במלואה. הסגווי הושק ב-2001 ומשמש מאז בכל העולם לטובת סיורים תיירותיים מעולים, את כוחות הביטחון בערים רבות בעולם וגם משתמשים פרטיים שמנצלים את שלל היתרונות שלו לצרכיהם היומיומיים. בסביבה עירונית צפופה ומיוחדת כמו בירושלים, סיור סגווי הוא ללא ספק אפשרות עדיפה ומוצלחת למדי על פני סיור רגלי סטנדרטי. כאן ננסה לפרט את היתרונות ומדוע סיורי סגווי הם הבחירה האולטימטיבית על מנת לחוות את ירושלים.


הנסיעה עצמה היא חוויה מדהימה


ראשית כל, לפני שפע היתרונות שסיורי סגווי עירוניים מציעים למבקרים, מדובר על נסיעה שהיא לכשעצמה מהווה חוויה מדהימה ומהנה בצורה שקשה לתאר. הנסיעה על הסגווי מספקת תחושה של ריחוף ושיוט במרחב העירוני, השליטה האינטואיטיבית בכלי התחבורה הזה שונה מכל דבר אחר ומספקת ריגוש מיוחד במינו לצד תחושה ברורה ונוכחת של ביטחון ויציבות.


שליטה בכלי סגווי נעשית באמצעות משקל הרוכב עצמו והטיית הגוף לכיוון הנסיעה הרצוי או למטרת עצירה. זהו מודל תפעול שונה מכל כלי תחבורה  אחר, השימוש פשוט ואינטואיטיבי מאוד. הסגווי מיוצב על ידי מערכת של מחשבים, חיישנים מתקדמים ומנועים מיוחדים כך שהוא תמיד יציב, בטוח וחזק. בין אם מדובר על רחובות העיר העתיקה או על טיילת ארמון הנציב הפסטורלית והפתוחה, הנסיעה על גבי סגווי היא חוויה של ממש, ריחוף קליל על פני השטח במהירות אידיאלית.


להספיק הרבה יותר בפרק זמן מוגדר


לעומת סיור רגלי ברחבי העיר, בו ניתן להספיק לראות ולחוות תא שטח מצומצם מאוד בגלל איטיות ההליכה וריבוי האתרים בירושלים, סיורי סגווי מאפשרים להספיק משמעותית הרבה יותר באותו פרק זמן. המעבר ממקום למקום מהיר ויעיל, הכלי נע על המדרכות ועל דרכים שונות והמהירות מדויקת לסביבה העירונית – לא מהר מדי ובהחלט לא לאט מדי.


סיור נוח ונעים בכל מזג אוויר ולכל אחד


סיורי סגווי מתאימים למגוון רחב של אנשים וכמעט לכל אחד ואחת מעל גיל 16. ממש אין חשיבות או הכרח לכושר גופני בסיסי הנדרש להליכה וגם אנשים בעלי קשיי הליכה מסוימים יוכלו ליהנות במלואו מסיור סגווי ברחבי ירושלים. בנוסף, סיורי סגווי מאפשרים טיול "בשטח" ובסביבה העירונית המיוחדת, בלי שחום הקיץ מטריד יותר מדי או הקרירות הירושלמית מפריעה לסיור.


בטיחות מצוינת ומוכחת


הסגווי הוא כלי בטיחותי מאוד, בזה אין ספק. למרות מראהו הזקוף והבלתי שגרתי הוא נותר יציב כמעט בכל מצב והמערכות הטכנולוגיות המתקדמות שלו שומרות על הרוכבים בטוחים, נינוחים ויציבים במגוון תנאי שטח ושימוש. מהירות הכלים מוגבלת והיא נוחה למדי לסיורים מרתקים בסביבה עירונית, העצירה איכותית ופשוטה לביצוע ואינה מהווה סכנה לסביבת הרוכב או לרוכב עצמו.


לסיכום: סיורי סגווי הם קלאסיים ואידיאליים לסביבה עירונית צפופה, מרובת אטרקציות ואנשים ודינמית כמו ירושלים. הסיורים מודרכים ומרתקים,  הכלי בטיחותי מאוד ועצם הנסיעה עליו מהווה חוויה מיוחדת במינה. מנצח סיורים רגליים בכל פרמטר!