סגווי של Smart Tour  -  האטרקציה הכי חמה בירושלים


כולם מדברים על סגווי, זו האטרקציה החמה ביותר בכל מקום תיירותי שמכבד את עצמו ואם עוד לא עשים זאת – בהחלט הגיע הזמן להתנסות. אבל... לא כולם יודעים למה הכוונה בסגווי. אז מהו בדיוק סגווי? קבלו 2 וחצי שורות של אקדמיה:

רכינוע או באנגלית סֶגְּוֵי (Segway) הוא כלי  תחבורה בעל שני גלגלים, הוא סוג של רכב  חשמלי, אשר הומצא על ידי דין קיימן ונחשף לראשונה בדצמבר2001.האקדמיה ללשון העברית בחרה לקרוא לסגווי בשם "רכינוע" בשל תזוזתו לפי הרכינה של גופינו. וזאת כל התורה, פחות או יותר...


סיור סגווי מודרך בירושלים שלא תשכחו לעולם

הסגווי הגיח והוכיח שהוא פה כדי להישאר. מדי יום ניתן להבחין בקבוצות אנשים מסיירות בהנאה עם הסגווי בעיר המופלאה- ירושלים. smart tourמעניקה לכם את האפשרות לחוות את ירושלים מזווית שונה לגמרי, תסיירו באזורים שלא הכרתם, תנשמו את האוויר הצח ותנו לחוש הריח שלכם לחרוט בזיכרונכם את ירושלים בדרכו שלו. פשוט לא תרצו לרדת מהסגווי. ואנחנו יודעים את זה. מניסיון.


סגווי ירושלים

וותיקת חברות הסגווי בארץ, מחזיקה מדריכים מקצועיים ואדיבים, מפעילה סיורים מזה 5 שנים במסלול המבוקש בארץ – מסלול שלוש הטיילות ברכס ארמון הנציב. המסלול אורך כשעתיים לאורך 8 ק"מ של נוף מהמם הצופה אל כל חלקי העיר ירושלים וכולל את העיר העתיקה, נחל קידרון, הר הזיתים, מדבר יהודה, הר הצופים ונוף אל ירושלים החדשה. סיור מודרך בירושלים בשילוב הסגווי הוא הסיור המושלם ולא בכדי הוא הפך פופולרי בבירה.

הוא מתאים את עצמו לקהל יעד רחב, הוא נוח להפליא, הוא כייפי - ועל זה רבים יעידו, חווייתי - אין מה להתווכח,

הוא נוח לשימוש, הוא חברתי והוא כל מה שצריך לטיול שאין שני לו, בעיר שאין שניה לה.


פרטים נוספים על סיור הסגווי ועל סיורים נוספים ניתן למצוא באתר שלנו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר בכל דרך שתרצו:

  • טלפון- 02.56-180-56
  • אי-מייל  info@smart-tour.co.il
  • כתובת - בירושלים, בית לחם 9.


נתראה בסיור הסגווי המודרך שלנו.